onsdag 24. juni 2009

MALING OG PUSSING AV MØBLER

På det nye sommerhuset ; Rosenlund" trenger vi mye nytt.


Noe kjøper jeg brukt og andre ting kjøper jeg nye og maler/forandrer slik at de skal passe inn i den stilen jeg prøver å lage i hvert enkelt rom.


Her er noen ting jeg har kjøpt nytt og en familiekøye som skal bli slik jeg ønsker.

Dette er ting som skal inn på et gjesterom. Hovedsaklig til små prinsessebarnebarn.






Knaggerekkene har jeg kjøpt på Europris.


Den ene har fått sjablongblomster og er vasket i "malingsvann". Den skal nå lakkeres med panellakk.


Hylla er også kjøpt billig på Europris, den har fått samme behandling som knaggene.

Ramme er kjøpt trehvit på Ikea.

Familiekøya er gammel og har nå fått 2 strøk med grunning....hvordan den skal bli gjenstår å se.









Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Takk for invitasjon om å¨komme å se på hva du driver med. Her var masse flotte prosjekter. Koselig at gamle glemte håndarbeider får komme fram i lyset igjen. Gleder meg til å se bilder fra Rosenlund når du er ferdig å innrede der.

    SvarSlett