tirsdag 13. mars 2012

Hurra for PC'n min

 Det ble 3 uker med godt vær, ikke så godt vær og strålende vær på Cypros.
.
Mange fine turer, mange bilder av blomster, dyr og folk.
Hyggelig møter med med venner og nye bekjenskap.
Jeg har strikket, sydd, lest og slappet av.
MEN,
som på tidligere turer til Palmeland det er pc'n som gjør at det er ok for en penjonist å velge å oppholde seg utenfor Norge i en periode.
Gullrekka med Skavland har vi fått med oss.
MidtNytt og Dagsrevy.

Spotify har gitt oss all den musikken vi har ønsket.








NRK Radio, Trøndelagsnytt, NI-timen og andre programmer.



I tillegg har vi lest norske aviser på nett hver dag.

Blogging, facebook, e-post, deling av bilder...
alt er mulig med en PC i Palmelandet.

Å bruke Skype, se og snakke med barn og barnebarn i andre deler av verden.!



Nå er jeg hjemme i mitt kjære Norge, oppdatert på nyheter, venner og annet som må ha skjedd mens jeg har vært borte.


Hurra for pc'n min som gjør det veldig lett å være i Palmeland og samtidig holde kontakt med alt her hjemme.



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar