lørdag 10. juli 2010

SOMMER

SOMMER... DEN KOM OG DEN GÅR VELDIG FORT!
Travle dager, så mye en skal rekke over når endelig sommeren er her.

Livet her på øya går sin gang, som vanlig.
Dagen styres av vær og vind og dagens høydepunkt og sosiale evenement:
Hurtigbåten Frøyfart's daglige anløp med post og aviser.
Sommergjester kommer og sommergjester drar.

Her ute har vi stort sett kontroll over hvem som til en hver tid er på øya...

Med to gamle hus er det mye å gjøre,
det meste veldig morsomt.
I år har det vært "Konjakkstuen" sin tur. Et rom i andre etasje med utsikt til 2 sider utover havet.
Har nå skrudd Ikeamøbler, sydd puter og satt inn pynteting slik jeg vil ha det.

Selv er jeg veldig fornøyd med resultatet.

##########################

Ikea stolene var helt røde, jeg valgte å sy nye trekk på den lille puten i ryggen.
Synes selv de ble "vennligere" slik.


########################################################

Puter til sofaen...her ute må jeg ta det jeg har.... litt stoff fra Kaffe Fasett, Rester av limefarget og rutet stoff... linbånd og lilla bånd fra en pakke jeg fikk....

################################################

Har en svakhet for finsk glass og syntes jeg måtte kjøpte et sett til dette rommet også.



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar